13 november 2007
Workshop Camtasia
CamtasiaHoi Ellen,

Ik geeft hierbij maar de code van mijn bericht. ik hoop dat je er wat mee kunt.Ik vind het nl heel leuk, dat ik vanuit een workshop de blog heb kunnen maken.
groeten
Ton op de Weegh

Tijdens een van de workshops ben ik enthousiast geworden over het programma Camtasia. Hiermee kun je allerlei zaken die je op je computer doet met commentaar opnemen.

Ik zie heel veel mogelijkheden b.v. bij ons voor It's Learning.

Leuk is, dat tijdens deze workshop met Camtasia even een klein filmpje heb kunnen maken en dat op het web gezet heb.
Kijk maar:


Helemaal grappig is dat ik deze blog nu online tijdens de workshop maak!!

Een reactie posten

<< Startpagina


<< terug naar startpagina
Laatste berichten
Nashville (7) - Persoonlijke portals
Verslag van Rob Smit, Nova
Foto's Kees Engelhardt
Verslag van de Kennisnetavond
weblog rivor
Foto's van bevallende bizons en meer
Adopting third-party content
Social Bookmarking in your class
Podcasting in your classroom
We've had E-nough: Strategies for Working With Tec...

Powered by Blogger