18 november 2007
Weer thuis
Na een dag reizen is een dagje thuis aanrommelen en een beetje webloggen niet genoeg... de eerste nacht uitstellen tot zo laat mogelijk is mij goed bevallen. Vrijdag had ik zelf het gevoel dat ik best aardig functioneerde, maar Kimmely (collega) had het moeilijker met onze reacties: toch een behoorlijke jetlag.


Ript by Ellen met foto's van Kees


Nog één filmpje wil ik jullie niet onthouden : tijdens de General Session maandagochtend vond ook de Parade van Veteransday plaats, net buiten het conferentiecentrum. Degenen die met mij in de sessie zaten, hoorden alleen het gedreun van voorbij trekkende tanks op de achtergrond. Gelukkig heeft Annemarie nog een paar filmpjes gemaakt, zodat we ook even kunnen meegenieten!


Ik heb een aantal filmpjes op YouTube geplaatst, natuurlijk met de tag "cvinashville".

Een reactie posten

<< Startpagina


<< terug naar startpagina
Laatste berichten
Nashville - epiloog van Jef
Terug naar Nederland
Diner laatste avond
Met de voeten in de hollandse klei
Presentatie Game On! Learning Objects, Simulations...
ROC Rivor bij ROC Einhoven en afsluitend diner
Mobile Learning
Learning Styles: How can we use them effectively i...
Connected Colleges and Conneted Communities
?Round Robin? met elkaar!

Powered by Blogger