24 september 2007
HARDLOOPSCHOENEN NODIG

Zowel Gerrit Bollen als ik (Addy) nemen onze hardloopschoenen mee naar Nashville, zijn er nog meer lopers die Nashville met hardloopschoenen willen verkennen?

Anonymous Anoniem reageerde op 6 oktober 2007 om 17:21

Ik doe graag mee maar ben niet zo in vorm dat ik lange afstanden kan lopen. Waar denk je aan?

 
Anonymous Anoniem reageerde op 11 oktober 2007 om 21:55

ik zal ook mijn hardloopschoenen meenemen, maar driekwartier tot een uur hardlopen vind ik mooi genoeg.
Rob Hoogstraaten

 
Anonymous Anoniem reageerde op 13 oktober 2007 om 16:20

Ik doe mee!

 
Anonymous Anoniem reageerde op 28 oktober 2007 om 17:16

Ik doe ook mee. Ik vind joggen altijd een perfecte manier van sightseeing!

 

Een reactie posten

<< Startpagina


<< terug naar startpagina
Laatste berichten
Berichten plaatsen via e-mail
Area attractions
Volunteer State Community College
Woordenlijsten
Informatie studiereis
Call for proposals
Hilton Nashville Downtown
Verhuisbericht
Reisdata zijn nu bekend
Tweede bericht

Powered by Blogger